sistera
Życie...moje i innych...
Pisz swój dziennik w Internecie
Pisz blog
Dodaj blog do ulubionych
Wersja mobilna
Blog > Komentarze do wpisu
« Agata part 2: czyli o ...
wiadomość z ostatniej chwili »

krótka polemika...
Nawiązując poniekąd do wypowiedzi z komentarzy, których oceniać nie zamierzam - mimo wszystko to wolny kraj - pragnę wyrazić swe zaniepokojenie faktem, że oskarża się mnie o coś, z czym nic wspólnego nie mam. Zbulwersowany komentatorze sowsko76: ja teoretycznie nie mam pojęcia, kim Ty jesteś!!! Jak więc moge przestać o Tobie pisać?? Nie przedstawiłeś mi się, nie znam Twojego imienia, wiem tylko, że na Twoim ślubie był Patryk, kiedy przyjechałam do Wa-wy ostatni raz.
Jakoś Agata potrafiła się do mnie odewać, napisać, co o tym wszystkim mysli, a ja to opublikowałam i tyle. Miała na tyle odwagi cywilnej, wyjaśniłyśmy sobie wszystko, wiemy, jak pokierował P. naszymi wzajemnymi relacjami, żebyśmy miały o sobie takie, a nie inne zdanie. Sprytnie to sobie rozegrał, no ale finalnie...nie wyszło.
Co do rodziny, to poniekąd jestem psychologiem więc wiesz...usiłuję sobie tłumaczyć, że on jest po prostu biednym, chorym człowiekiem, że to wszystko skądś się wzięło, że to kwestia podejścia systemowego...wiesz-zamieszczam tu swoje przemyslenia, żeby sobie wszystko usystematyzować jakoś:)....żeby nie czuć do niego nienawiści, tylko współczuć. Na razie jestem na etapie pogardy.
Jak ktoś poczuł się urażony - przykro mi, też się poczułam, jak się dowiedziałam, jakie opowieści o mnie krążyły. Taka karma (jak miał w zwyczaju powtarzać P.), nikogo przepraszać nie będę, bo jakoś kiedy byłam z P. i pisałam o jego znajomych, których poznawałam i o tym, co mówi o nich P. , nikt się nie obrażał. Teraz nagle wielka afera. Niech się P. przed wami tłumaczy. Ja tu sobie wspominam związek z P. i układam puzzle z fragmentów mojego życia z czasów, kiedy  wydawało mi się, że w końcu trafiłam na fajnego, uczciwego faceta, który choćby z racji głoszonych poglądów nie powinien kłamać, a juz na pewno sypiać na raz z ilomaś tam kobietami, a usiłować z jeszcze większą ich ilością.
No i tak przy okazji: brak poszanowania woli ludzi, dotknietych pośrednio ta sprawą (to z wypowiedzi sowsko76) --->a co z wolą osób dotkniętych bezpośrednio?? Co z kobietami, które piszą do mnie maile??, z którymi rozmawiam?? Jak myślisz, na czym mi bardziej zależy?? Co jest dla mnie ważniejsze?? No tak się składa, że każda z nas poznając P. poznała też, bądź usłyszała od niego o jego znajomych. W końcu P. też się na codzień jakimiś ludźmi otacza. No i tak się składa, że wymieniłyśmy wiadomości. A ja nasze "odkrycia" w sprawie "zbiezności i rozbieżności w zeznaniach" P. w stosunku do każdej z po prostu opisałam. Tyle w temacie, więcej do tego wracać nie zamierzam.
Ze swojej naiwności, czy jak to tam zwać, tłumaczyć się nie bedę. Nie zamierzam też nikogo przed takimi znajomościami ostrzegać. Może zmylił mnie fakt, że kilka miesięcy przed Patrykiem zakończył się mój prawie roczny związek z kimś, kogo też przez net poznałam, notabene w jednym z serwisów społecznościowych?? I związek ten bardzo ciepło wspominam, do tej pory mamy ze sobą kontakt i żadnych problemów, nieporozumień.
Nie ukrywam, że o ludziach pokroju P. to słyszałam chyba tylko w "rozmowach w toku" albo innym podobnym. Fakt, w czasach komuny był ktoś, o kim nakręcili film - pan Tulipan bodajże - ale to było dawno i nieprawda - tak przynajmniej myślałam:) Ja naprawdę nie przypuszczałam, że takie kreatury istnieją i żerują na uczuciach i zaufaniu innych ludzi.
No i znów napisałam nie na ten temat, o którym chciałam. Cóż...z uwagi na pracę kończę, ale pewnie wieczorem lub jutro napisze w końcu to, co chciałam.


piątek, 25 kwietnia 2008, sistera
poleć znajomemu » śledź komentarze (rss) »
Dodaj komentarz »
Komentarze
gotowa
2008/04/25 11:49:21
dokladnie Sistero, dokladnie... pozdrwiam trzymaj sie jestesmy z Toba :)
-
sowsko76
2008/04/25 12:54:13
Fakt, że nie masz pojęcia kim jestem ma coś wspólnego z moją krytyką publikowania informacji o znajomych Patryka? Nie sądzę.

"brak poszanowania woli ludzi, dotknietych pośrednio ta sprawą (to z wypowiedzi sowsko76) --- a co z wolą osób dotkniętych bezpośrednio??" - czyli że skoro (przepraszam za wyrażenie) Wy dostałyście po dupie, to reszta też dostanie po dupie. Ładnie. A mam wrażenie, że treść bloga bez cytowania wypowiedzi Patryka, a jedynie z zaznaczeniem, że takie wypowiedzi miały miejsce, w zupełności by wystarczyła. Mogłybyście w spokoju leczyć swoje urazy wszelkiego rodzaju kurwami pod adresem Patryka. Tu wybacz, nie dotyczy to z pewnością wszystkich, ale wielu, podobnie jak ja, "niezaangażowanych" w sprawę ograniczyło swoje komentarze do obelg. A mam nadzieję, że nie tego oczekiwałaś pisząc swojego bloga.

Przepraszać nie masz za co, to prawda. Ja zresztą też w swoich komentarzach nie zamierzałem do tego nakłaniać. Chciałem tylko zaprzestania pewnych działań zanim ktoś jeszcze na tym ucierpi. Jeżeli więc ktokolwiek uznał, że występuję przeciwko niemu - proszę o wybaczenie. Moim jedynym celem było, jest i będzie wykluczenie z całej sprawy zbędnych śmieci. Bo jest ich już zbyt dużo, sama chyba się ze mną zgodzisz.
-
Gość: kkkk, aco250.internetdsl.tpnet.pl
2008/04/25 13:10:45
Tak sobie czytam i widze, ze cała sytuacja zmienila troche kierunek. Zamiast w P, zaczynacie godzic w siebie. A po co???
-
i.eveline
2008/04/25 13:12:43
Sowsko wybacz ale Ty chyba sam nie wiesz o co Ci chodzi podales maila i co ja np. mam Ci napisac skoro nie wiem kim Ty jestes?! coraz bardziej sklaniam sie do teori ze jestes wybacz mi - "zmanipulowanym obronca patryczka" nie chcesz zeby Sistera pisala na Twoj temat? ok, to napisz jej kim jestes..to chyba OCZYWISTE,wierz mi że to NORMALNA I INTELIGENTA DZIEWCZYNA JEST wiec zrozumie. Ja chcialam żeby napisala co mysle to jej napisalam :), boze czy to takie skomplikowane?!
-
i.eveline
2008/04/25 13:16:22
bo pojawil sie pan INCOGNITO ktory szuka atrakcji i prowokuje...wstyd, mysle ze jestes sporo starszy ode mnie.. zastanow sie nad celem swojego dzialania,nuda? tu tez "wieje nuda" wiec jesli nie masz nic konstruktywnego do napisania nie pisz nic. to tyle ode mnie.
-
sowsko76
2008/04/25 13:45:48
Zaraz, zaraz, to ja napisałem "Sowsko76, już wiem kim jesteś"?? Po tej właśnie deklaracji napisałem, że nie życzę sobie umieszczania informacji na swój temat. A ogólnie chodziło mi o nieumieszczanie takich informacji o ŻADNYM ze znajomych Patryka. Cały czas chodziło mi właśnie o to. Niestety przy okazji musiałem bronić się przed atakami, jako rzekomy - czy jak to Ty nazywasz "zmanipulowany obrońca Partyka" (uśmiałem się). Stąd momentami wzmianki na inne, niż główny tematy. Pisałem już, nie zrozumiesz treści którą czytasz - nie komentuj jej. To tyle na temat Twoich i.eveline konstruktywnych komentarzy.
A co do wzajemnych ataków - kolejny raz - ja prosiłem tylko o to, żeby do całej awantury nie wciągać niczemu nie winnych znajomych Patryka, powtarzając publicznie kalumnie wygłaszane na ich temat. Przy okazji do i.eveline - znajdź mi proszę w moich komentarzach choćby jedno słowo napisane w obronie Patryka. JEDNO SŁOWO!!! A potem przemyśl swoje pretensje do mojej osoby.
Przy okazji dziękuję tym, którzy jednak napisali do mnie. Nie zdradzę wyników swojego "śledztwa" w sprawie wypowiedzi Patryka. Tą sprawę załatwię z nim sam.
-
Gość: ann, nat-pr2.aster.pl
2008/04/25 13:53:02
rzadko komentuję bloga, choć zdarza mi się to. Patryk mnie również wmieszał w swoje życie. nie byłam z nim związana ani emocjonalnie ani fizycznie, toteż może z większym opanowaniem podchodzę do kwestii. ale jako osoba potrafiąca zająć stanowisko do pewnego stopnia obiektywne, to przerażona byłam i jestem wszelkimi kurwami, chujami i skurwysynami rzucanymi po jego adresem. dziewczyny, w tym naprawdę nie ma klasy. uwierzcie, ja wiem jak się czujecie, bo sama zostałam podobnie oszukana (do tego nie oszczędzono mi tekstów dużo gorszych). czytam wasze wypowiedzi i widzę, że Patryk wiele razy mnie cytował (tekst o byciu zdrowym, bo się jest honorowym krwiodawcą np.). ale błagam was, dalekie jest od konstruktywności przerzucanie się przekleństwami i wygrażanie komukolwiek. dziewczyny - jego zło i tak do niego wróci. sprawiedliwość zostawcie sądom. nie jestem przeciw wam, choć pewnie takie głosy się pojawią. cóż..
-
real.vanilla.sky
2008/04/25 14:29:10
Nie Ann, nie sądzę żeby pojawiły się takie głosy ja wczoraj zostałam sprowokowana,pojawiła się opinia że tak właściwie to moja( nasza) winna bo wskakuję nieznajmomym z netu do łóżka bez wcześniejszego zarządania testów co mnie uraziło! teraz najlepiej zacytuje samego Patryka " to nie nie tak! " dokładnie to nie tak... :) o testy poprosiłam w zamian otrzmałam bajeczke o jego tym że jest HONOROWYM KRWIODAWCĄ :/, nie znam takich osób jak patryk więc jak nawet mogłam przypuszczać ze potrafi tak perfidnie kłamać?! Ja kłamstwa nie rozumiem,brzydze się nim.. no nie ważne co sie stało to się nie odstanie, o sprawach zdrowotnych wypowiem sie wtedy kiedy będę miała 100 % pewność nadal jej nie mam, nadal czekam....

Co do Sowsko to musze stanąć w obronie Sistery ( choć wiem ze ona nie potrzebuje obrońców :)) nie przyszło Ci do głowy ze notka o znajmoch mogla mieć jedynie na celu zasygnalizowanie ,na co naprawde stać patryka? że może są osoby ktorym na sercu leży dobro innych i w obliczu takich informacji, chętnie uświadomią innych jaką zakłamana osobą jest partyk? ja tez chętnie usłyszałabym wiecej niusów ( gdyby takie były na swój temat)o tym co wiem poinformowałam patrykowi powiedziałam - zaprzeczył heh, a jak by mogło być inaczej lepiej zwalić winnę na innych niż zastanowić się nad swoim postępowanim, ktore jest naganne, niedorzeczne i ma sie NIJAK do wyglaszanych przez niego poglądów..........
-
Gość: ann, nat-pr2.aster.pl
2008/04/25 14:40:40
Real.vanilla.sky,
ja też nie sądziłam (po moim poprzednim związku), że usłyszę jeszcze o osobie pokroju Patryka (czy mojego niedoszłego narzeczonego). naprawdę myślałam, że wtedy miałam wyjątkowego pecha. ja nie chcę nikogo oceniać, nie chcę twierdzić kto wskakiwał do łóżka facetowi poznanemu przez net. teraz wszystkie wiemy, że to bywa niemądre.. (czy po przykładzie Patryka czy każdym innym).
nie bardzo tylko rozumiem te wszystkie komentarze na temat mamy czy ojca bohatera zamieszania. mi ją przedstawił w zupełnie innym świetle. widziałam ją raz, więc nie chcę się wypowiadać. poza tym prosty człowiek nie równa się prostak, tak samo jak osoba ineteligentna/wykształcona nie staje się automatycznie osobą na poziomie.
przeraża mnie tylko poziom agresji we wszystkich pokrzywdzonych osobach. rozumiem emocje, ale one często są złym doradcą. myślę, że zbyt wiele padło przykrych słów i to padło publicznie.
Patryk okazał się być niedojrzałym gnojkiem, za swoją głupotę już płaci i zapłaci zapewne w przyszłości. może więc pora zakończyć mieszanie go z błotem w komentarzach a skupić się na faktach (jeśli jeszcze jakieś pozostały do przedstawienia). może naiwna jestem, ale dla mnie żaden człowiek nie jest zły do szpiku.
-
Gość: ann, nat-pr2.aster.pl
2008/04/25 14:44:14
i jeszcze jedno do wszstkich osób, które będą miały spiskowe teorie dziejów, na temat wszechpotężnych macek braci A. i P. - to, że nie można wejść na bloga jest kwestią serwerów blox.pl
żaden inny blog na boxie nie działa (czytuję jeszcze dwa inne).
-
sistera
2008/04/25 20:20:06
Sowsko7--- napisałeś w jednym z komentarzy, że nie życzysz sobie więcej informacji na swój temat. Stąd moja odpowiedź, że skoro nie wiem, kim jesteś, to jak moge o Tobie nie pisać. Teraz to juz nieważne, bo potrzebne mi info zdobyłam. Co do komentarzy, to nie dziwię się, że w niektórych taki duzy jest poziom agresji. Z drugiej strony, może czasem zbyt jej dużo. Nie wiem-nie wtracam się w wasze dyskusje.
Ann-- co do faktów. Jutro wyjątkowo musze iść do pracy, pewnie na cały dzień, jak znam niektórych panów z wa-wy i całej Polski, których moja firma bedzie podejmowac. Od tygodnia kończe pracę o 18 - 19, a dziś o 19:30, choć powinnam z niej wychodzić o 17. W związku z tym jutro pewnie padnę wieczorem. Za to w nd nie odmówię sobie tej przyjemności i popełnię w końcu notkę o tym, co chcę:)
-
sowsko76
2008/04/25 20:38:37
Sistera - napisałem już w pierwszym komentarzu, że cytowanie wypowiedzi Patryka może skrzywdzić niektóre osoby. Przestań więc cały czas pisać informacjach o mnie - to dotyczyło WSZYSTKICH znajomych Patryka.
Cieszę się, że "zdobyłaś potrzebne Ci informacje", może przestane być posądzany o to, że jestem Patrykiem. Może też odpadnie w końcu zarzut, że go bronię.
Vanilla - tak, przyszło mi do głowy, w jakim celu sistera publikowała wypowiedzi Patryka. Tyle tylko, że kwestionuję (i będę to robił nadal) celowość cytowania tych wypowiedzi, podkreślając jednocześnie ich możliwe przykre skutki. Więc niepotrzebnie "bronisz" sistery. Tym bardziej, że po moim pierwszym komentarzu sistera już niczego takiego nie napisała. W przeciwieństwie do innych pań - jakby złośliwie.
-
real.vanilla.sky
2008/04/25 21:17:20
Drogi Sowkso ok, każdy może mieć przecież inne poglądy, ja na miejscu "przyjacol" p. bardzo chętnie poczytałabym masę bredni na swój temat...żeby mieć czarno na miałym kim naprawde jest p.i jak perfidnie potrafi "obrabiać komuś dupe" udajac przy tym "przjaciela" ( to tak jak z jego katolicyzmem.... gardze hipokryzja) i nie raniło by mnie to...bo znam swoją wartość i wiem że p. jest kłamcą a to co bym przeczytała tylko utwierdziło by mnie w tym skadinąd słusznym przekonaniu. Rozumiem Twoje racje jak najbardziej, z tym że ze względu na różnice charakteru ja postapiłabym dokładnie jak Sistera, i nie przyszło by mi do głowy ze ktoś mogł by czuc sie urażony przeze mnie , przecież ja tylko relacjonuje i demaskuje zakłamanie...pozdrawiam.
-
sowsko76
2008/04/25 22:22:17
Ty na miejscu przyjaciół Patryka chętnie byś poczytała. Ale przyjaciele Patryka niekoniecznie. Twoje poglądy nie mają tu żadnego znaczenia - ich poglądy owszem. A więc wracamy do kwestii szacunku dla poglądów innych. :)
-
real.vanilla.sky
2008/04/25 22:32:04
Dokładnie, pozdrwiam. :)
-
Gość: kas, cqn103.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/04/27 10:57:12
nudy !!! nudy!!! poziom komentarzy sięgnął dna. Od dłuższego czasu nie pojawiaja sie tutaj zadne fakty z "poczynan" patrysia, jedynie zarzuty w obec siebie nawzajem i obelgi w strone winowajcy i jego rodziny. NUDA !!! Dziewczyny zastanowcie sie - co bardziej wkurwi i ponizy P. ? Rzucanie kurwami w jego strone, czy wyciąganie na jaw FAKTÓW ??? Juz chyba dosc sie naczytal jakim draniem, gnidą etc jest. Sadze, ze kolejne oszczerstwa po prostu zaczna splywac po nim jak po kaczce. Ile mozna tak w kolko kogos ponizac - nei lepiej wyjawiac nowe szczegoly z jego zycia i pograzac go jeszcze bardziej?? W koncu sam patryczek zacznie sie cieszyc z tego bloga, bo zaczynacie sie same nawzajem obrazac i ponizac (BRAVO !!!). A moze wyczerpal sie zapas "pikantnych faktow" ? Moze zaczniecie na mnie naskakiwac (bardzo prosze :) ), ale zanim to zrobice zastanowcie sie nad celem tego bloga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
i.eveline
2008/04/27 11:34:14
dziekuje w imieniu wszystkich komentujacych za cenne rady Kas napewno zastanowimy sie nad swoim amoralnym i nagannym postepowaniem ;]
pozdrawiam ;]
-
Gość: kas, cow2.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/04/27 14:01:29
nagannym i amoralnym? hahahahahahaha ja tylko mowie, zebyscie zmienily front dzialania. powinnyscie bys przeciwko p. a nie przeciw sobie - to raz. Dwa - to zacznijcie robic/pisac cos konkretnego a nie same wyzwiska. On juz i tak zna Wasze zdanie o sobie. Brnac ta droga dalej same wystawiacie sie na posmiewisko. pozdrawiam
-
gotowa
2008/04/27 14:15:38
Droga Kas, my nie działamy przeciwko sobie ale jednoczymy sie przeciwko naszemu wspolnemu wrogowi jakim jest p. Wierz mi, ze ja np. wiem duzo wiecej niz jest napisane na blogu apropos podejetych działan przez niektore "jedyne" w stosunku do p. jak juz dzis gdzies tam pisalam to mu wspolczuje, marnych posuniec ktore tylko go kompromituja bardziej i bardziej, a jego "preudowezwanie" jest najlepszym dowodem. pozdrawiam.
-
Gość: kas, cow2.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/04/27 15:38:21
Tak, "wezwanie"powaliło mnie na kolana - ze smiechu :) hahaha
życzę powodzenia, naprawde - macie przeciwko sobie baaardzo powazna i grozna osobe - strach sie bac:))))
pozdrawiam :)
Dodaj komentarz »
Blox.pl
poprzedni blog załóż bloga następny blog